سرمربی پرسپولیس در راه تهران | گاریدو با برنامه جدید می‌آید-راهبرد معاصر
مدال طلا و نقره بازی‌های جهانی برای دو ووشوکار ایران کشف ۳ جسد در محل آتش سوزی بازار آهن شادآباد تهران عملیات برای مهار حریق در بازار آهن شادآباد ادامه دارد توضیحات معاون پزشکیان درباره انتصابات اخیر نهاد ریاست‌جمهوری هشدار پلیس درباره کلاهبرداری بزرگ در فضای مجازی + جزئیات مصدومیت ۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی شادآباد تهران صعود خاتون بم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا حضور دادستان تهران در محل آتش‌سوزی بازار آهن تهران سرمربی پرسپولیس در راه تهران | گاریدو با برنامه جدید می‌آید فرمانده جدید سپاه حفاظت هواپیمایی منصوب شد آخرین جزئیات آتش سوزی بازار آهن تهران | سرایت آتش به خودرو‌ها درخواست پلیس از مردم: این مرد را شناسایی کنید + عکس ۵ شهید و ۲۳ زخمی در حملات جدید رژیم صهیونیستی به لبنان توضیحات سخنگوی سازمان هواپیمایی در خصوص وضعیت پرواز‌ها در مهرآباد چه کسی دستور قتل مهرجویی و همسرش را داد؟ | وکیل اولیای دم: پای نفر پنجمی در میان است!

سرمربی پرسپولیس در راه تهران | گاریدو با برنامه جدید می‌آید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که برای حضور در دوره دانش‌افزایی و تمدید مجوز حرفه‌ای مربیگری اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به اسپانیا سفر کرده است، فردا راهی تهران می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۲ - ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 12
کد خبر: ۲۵۹۹۶۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ خوان کارلوس گاریدو که با توجه به وقفه ایجاد شده در مسابقات پرسپولیس و تعطیلی تمرینات، به کشورش سفر کرده است، فردا عازم تهران می‌شود.

او در جریان این سفر در دوره دانش‌افزایی و تمدید مجوز حرفه‌ای مربیگری یوفا که توسط فدراسیون فوتبال اسپانیا و با حضور چهره‌های سرشناس مربیگری فوتبال این کشور برگزار شد، شرکت کرد و با پایان این دوره، فردا شب به تهران خواهد آمد تا از روز دوشنبه هدایت تمرینات سرخ‌پوشان را از سر بگیرد.

سرمربی سرخ‌پوشان تهرانی در روز‌های گذشته نیز در تماس‌های مکرر با دستیاران خود تمرینات را زیر نظر داشت. دیدار تیم فوتبال پرسپولیس پنجشنبه-۲۶ مهر- برابر ملوان به تعویق افتاده و سرخ پوشان قرار است دوشنبه-۳۰ مهر- در لیگ نخبگان آسیا در دیداری خارج از خانه به مصاف السد قطر بروند. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار